Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for denne vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge en emmaljunga scooter, 08 mod. I fargen svart og blå. Den er pent og lite brukt. Følger kun med regntrekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville begynt med mer enn halv pris. Nå vet eg ikke hva denne koster ny, men dersom den f.eks koster 6000 kr ny, ville jeg lagt meg på 4000 kr først, så evt heller gått ned litt. De fleste pruter litt, så greit å begynne litt for høyt og heller gå ned. Legger du den ut for rimelig kan du risikere at ingen tar kontakt fordi de lurer på om det kan vøre noe galt med vognen siden du selger så billig.

Lykke til med salg da :-)

Skrevet

Jeg har lagt den ut til 1500 kr. Det er ca. halv pris av ny pris. Vogna kostet 2500 kr. ny + regnetrekket til 200 kr.

Men så er det en som syns jeg tar for mye for den å vil kjøpe den for 1000 kr. Jeg har sagt meg villig til å gå ned til 1250 kr.

Jeg er ikke flink til å selge eller prute selv.. Men tror jeg vil være dum hvis jeg selger den så billig..?

Takk for svar!

Skrevet

syntes 1500 var en vettug pris for den jeg. ikke selg den til den første som spørnår de vil ha den så mye billigere. det kommer flere intereserte. helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...