Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Var oppe en tur i dag og hun viste meg et teppe hun strikker til vesla. Lys lilla babyull og hun er snart ferdig allerede! Har make teppe til mellomstegutten (som hun strikket) og da sa hun at hun aldri mer skulle strikke akkurat det teppet igjen, men når jeg ble gravid nå så hun sånn halveis på spøk at om det ble jente nå så skulle hun med glede strikke et lilla til babyen, og nå blir det jo jente, så hun holder ord, hehe... Fikk et til minsteguten også, men da et som ikke er så tynt og mykt som det hun strikker nå, men kjempefint det også så klart! Er bare verdens deiligste teppe rett og slett det hun strikker nå, mellomste på 4,5 år elsker sitt og bruker det fortsatt(!!), så er så utrolig takknemmelig for at hun orker. Selv er jeg ikke noe særlig til å strikke, så dette er bare helt supert :-) Jeg er jammen heldig som har en så snill venninne som orker å gjøre dette! Alle dere som strikker til andre burde fått en premie, dere er kjempeflinke! :-)
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Utrolig koselig gjort Hjemmelagde gaver er det beste å få. Jeg er heldig og har en mamma som er en reser til å strikke og hekle, så blir mye sånt fra den kanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå