Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg har tittet på reiser for oss i juni og juli, da er det jo omtrent dobbelt så dyrt som i august. Vi har rett og slett ikke råd. Så nå vurderer vi å bestille tur i agust, selv om det da blir nødvendig å ta barna fri fra skolen en uke.. Vet det er delte meninger om dette. Hva ville du gjort?
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg ville ikke gjort det med en 1. klassing eller en annen skoleelev som skal begynne på ny skole, for dem er de første ukene ofte veldig viktig! Utover det synes jeg det er greit egentlig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg har gjort det, av samme grunn som du sier; økonomi:) De første dagene på skolen er lite undervisning, og dermed mindre å gå glipp av enn om en tar det midt i skoleåret, mener jeg. Men jeg ville ikke gjort det om barnet skal begynne i første klasse.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg er enig med de andre her; helt greit dersom det ikke er snakk om 1. klasse, evt. ny skole og klasse. Det er igrunn ikke mye de går glipp av i løpet av en uke eller to når det gjelder undervisning. Uansett bør selvsagt dere som foreldre ta ansvar for at barna tar igjen det tapte så snart dere kommer hjem God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå