sissy82 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei!! Jeg er en 2 barns mor funnet ut at jeg er gravid det er jeg kjempe glad for. :-) er født 7 mars 1982 min samboer: 16.03.76 er det noen som ser kjønnet på min lille ukjente bolle i ovnen?? OG OM NOEN KAN SE NOE BRYLLUP PÅ MEG OG MIN FORLOVEDE I ÅR ELLER NESTE ÅR??? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- jeg er midt oppi en sak mot faren til min første sønn det tar på skal i rettsmøte nå på mandag er det noen her ute som kan titte litt på den saken??? Han jeg er i sak mot er født: 05.07.79
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Fikk desverre ikke opp kjønn...Det var rart,men tror det er pga at denne saken tar så mye energi og krefter.At den rett og slett tapper deg for krefter..La et legg på din kjære og deg.For du ville se om dere kom til å gifte dere ,kjønn på barnet..Fikk ikke opp noe av det der jeg,(det er vedlig rart,aldri skjedd før)Men jeg tror jeg veit grunnen...Dere er for opptatt av den rettsaken,tapper dere enormt..Forstår at dere er sliten,men prøv å tenke på noe aent nå,;Dere er slitene,og trenger å kople av litt..Hva med å reise bort noen dager??Det trenger dere,for hjernene deres trenger å tenke på noe aent nå.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå