Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg er en person som alltid har hatt masse venner her og der men som i ungdomsårene aldri tilhørte en spesiell gjeng.... Etter videregående flyttet mange avgårde for å studere, og noen få ble igjen, men ingen av de ganske nære, og jeg føler meg egentlig veldig ensom... Aldri noen jeg kan finne på noe med, aldri noen som spør (nesten.....) Har en venninne som jeg finner på noe med kanskje en gang i mnd, en annen venninne so jeg kanskje kan se 1 gang i uken, eller en gang annenhver uke... Og det er egentlig bare det!!! en sjelden gang kan jeg møte noen andre, men er ikke sånn at jeg bare sender dem en spontan melding og spør om de kan finne på noe (de har ikke barn så de er fri altså, men det skal alltid sååå mye planlegging til for alle andre....) spurte FIRE stykker om de ville være med på shopping i går... Hun ene kunne, men så kunne hun plutselig ikke fordi hun hadde glemt en annen avtale, hun andre kunne, men så kunne hun plutselig ikke fordi hun måtte vente på mannen hennes, hun tredje var blitt dårlig og orket ikke, og hun fjerde hadde plutselig avslått mobiltelefon så jeg fikk aldri kontakt med henne.... Det er så kjedelig å ikke ha noen jeg kan være med hele tiden!!! Jeg er en veldig sosial person og elsker å finne på ting konstant. vet bare ikke hvor jeg skal finne meg nye venner!! Det har blitt en overgang fra jeg sluttet på skolen og frem til nå.. da hadde jeg mye mer å gjøre og det var mye bedre... nå har jo alle flyttet for å studere og sånne ting, og her sitter jeg igjen, også er det de jeg ikke hadde så god kontakt med, som uansett aldri spør meg om vi skal finne på noe. Som forresten er greit det, for jeg skjønner jo at de ikke akkurat kan kalles venner om det ikke går begge veier... Jaja, sorry for syting men synes det er litt kjedelig og trist...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Vet godt hvordan du har det.. Hvor i landet bor du da?
Bomchicka Wah Wah Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Heihei! Jeg bor også i Oslo, føler det mye sånn som deg. Er 26 og har et ganske stort barn, snart 9 år. Velger å signere med nick her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå