Gå til innhold

Dere med babyer 4 mnd +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser de? Får de fortsatt bare pupp? Evt hva slags annen mat får de og hvor mange ganger pr dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theodor har bare fått mme siden han var 8 uker. Nå ble han 4mnd den 16.april. 1 uker før begynte vi med velling. (2 måleskjeer maisgrøt i flaska om kvelden).

Nå får han smake på 1 ts maisgrøt i forbindelse med melk på ettermiddagen. (Mest for moro :)

Skrevet

Gutten min får grøt til lunch og kvelds. Kan gå løs på en hel posjon nå med HiPP sin. Nestle vil han ikke ha. Vi lager det på mm. Og ikke vann som det står på pk.

Har prøvd HiPP med vann. Går ned det også nå.

Så får han frukt purre til dessert.

Første han fikk var most banan faktisk. Mmmmmm. Var godt.

Alexander er født 8. des så er snart 5 mnd han da.

Begynnte for ca 1 mnd siden.

Lykketil

Skrevet

gutten min er 4,5 mnd. Vi har beggynt med grøtsmaking for 3 uker siden. Nå får han grøt på kvelden før han legger seg og mme. Spiser nesten en porsjon med grøt. På dagtid får han litt fruktpure. det liker han kjempegodt.

Skrevet

Gutten min e 5,5 mnd og har spist fast føde sia han va 4 mnd :-)

Nu får han grøt til lunsj og kvelds og middagsglass med fruktpure til dessert ;-)

Vellingflaske til nattmåltidet :-)

Skrevet

Jenta mi er 5 mnd om 10 dager. Her er det kun morsmelk enda, men hun har fått en teskje fruktmos for smakens skyld. Virket veldig interessert, men hun er fornøyd med bare melk enda så kommer til å vente med fast føde i allefall til hun er 5,5 mnd.

Skrevet

Bare mm for han virker ikke til å tenge noe annet ennå. Får smake litt på banan, mango, eple

Skrevet

Han får mme kl 08, 11, 14 og 17. Grøt kl 19.30 og så litt mme-påfyll kl 20,30 før sengetid kl 21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...