Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen anelse i dag.

Håper på mange gode forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det sommerkoteletter. Hjemmelaga fløtepoteter, gulrot og peppersaus:) Nam nam. Ble sulten no:)

Skrevet

Vi skal ha pinnekjøtt og kålstappe. Nam! :) Skulle egentlig ha det i påsken, men ble ikke noe av pga. at vi satt på sykehuset hele påsken. Men nå har vi endelig tid og lyst til å kose oss igjen..

Skrevet

det e bare meg å veslejenten hjemme å hun e syk med dårlig matlyst så det blir bare en kylling gryte med ris til her.. raskt å enkelt;)

Skrevet

Vi skal ha pannekaker i dag! Med bacon og lønnesirup :)

Skrevet

Vi skal ha sesampanert fisk, ovnstekte potetbåter, salat og yoghurtsaus.

Skrevet

Nakkekoteletter, fløtepoteter, dampet brokkoli og gulrøtter med peppersaus nam nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...