celodi Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Har ingen anelse i dag. Håper på mange gode forslag:)
Meg og knoll&tott Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Her blir det sommerkoteletter. Hjemmelaga fløtepoteter, gulrot og peppersaus:) Nam nam. Ble sulten no:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Vi skal ha pinnekjøtt og kålstappe. Nam! Skulle egentlig ha det i påsken, men ble ikke noe av pga. at vi satt på sykehuset hele påsken. Men nå har vi endelig tid og lyst til å kose oss igjen..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 det e bare meg å veslejenten hjemme å hun e syk med dårlig matlyst så det blir bare en kylling gryte med ris til her.. raskt å enkelt;)
ifie Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Vi skal ha pannekaker i dag! Med bacon og lønnesirup
erteposen + 4 Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Vi skal ha sesampanert fisk, ovnstekte potetbåter, salat og yoghurtsaus.
lÅktiHaUDe Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Nakkekoteletter, fløtepoteter, dampet brokkoli og gulrøtter med peppersaus nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå