Gå til innhold

Flere som ser Skogheims?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig og morsomt program om familien Skogheim. Kjempebra tips nå sist om matlaging, det å lage 5 ukers plan på middagsrester! Vi er litt dårlige til å handle langt fram i tid, så skal bli flinkere til det. Matlagingen er vi bedre på enn de hvertfall, hehe!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på det ,men blir litt matt av hvor lite strukturert moren er, hun må jo overdrive litt.

Skrevet

jeg synes det er et kjempeprogram!! skikkelig morsomt.

og jeg kjenner meg igjen i mye av det;-)

Skrevet

JA, det er så morsomt! Kjenner meg skikkelig igjen jeg også, og så blir jeg litt inspirert hver gang.

Har lenge tenkt på å lage sånne middagslister. Vet det også har vært oppe som tema her inne før. Kanskje jeg faktisk bare setter meg ned og gjør det en dag ;-)

Skrevet

Har vel glemt 2 programmer, så nå plotter jeg det in på opptakeren tidlig i uka slik at jeg ike skal gå glipp av noe.

Synes det er et morsomt program og ja, jeg kjenner meg litt igjen. Hm...her er det også slik at mannen lager mest mat, men vi spiser ikke pølser da :P

Skrevet

vi identifiserer oss veldig med den familien, hehe. Så vi følger med og ler godt hver gang ;-)

Skrevet

jeg syns det er veldig godt å se at det finnes folk der ute som er enda mindre husmor en meg :)

for jeg nekter for at noe som helst av det er skuespill eller overdrevent. det føles så mye bedre sånn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...