liz86 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 er i følge ul 21 uker i dag, men i går kjente samboeren spark når han holdt på magen... er ikke det litt tidlig??eg mener også at eg har kjent spark i ei uke på utsiden. å kjent spark inne i flere uker allerede. er så uenig i ul termin. siste mens var 10.11.08 å testet positiv 13 des etter ei uke me rare tester som var neg men ble positive senere etter noen timer. men viss ul terminen stemmer så ble eg gravid 7 des. er ikke det litt vel tidlig å teste positiv allerede 13 des???
Nr. 5? Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Kanskje babyn din bare var litt liten på UL? Med min mellomste så blei jeg satt tilbake 10 dager, men han kom 12 dager før. 52 cm og ca 4500. så da vil jeg tro at han bare var litt liten når UL blei tatt, for han var jo mer enn stor nok enda han kom så tidlig
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg er 19+5 og jeg kjente skikkelig spark i går for første gang..Jeg dro opp genseren og så at det var bevegelse helt nede under navelen..Så det spørs vel hvordan de ligger. Det var en herlig følese..
liz86 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 ja kan vere det, hadde tidlig ul i uke 8 og uke 11 å da var termin 24 aug. å så ble eg flyttet til 30 aug i uke 17 men nå fekk eg den endelige termin 1.09.09. skal ha ks uansett men tenk om fødslen starter av seg selv . er jo en grunn til dei har ks 2-1 uke før termin.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 syns ofte de forskyver terminen litt vel mye..men er ikke så mye å få gjort med det, dessverre;-( men over til spørsmålet ditt: det er ikke så tidlig om du kjenner spark utenpå nå.helt normalt vil jeg tro.med min første kjente jeg spark på innsiden i uke 17, og daglige en uke senere ca..kjente det utenpå i uke 19-20;-) nå med nr 2 har jeg kjent alt tidligere;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå