september.gull. Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei hei! Til dere som har et barn i magen.. hvordan er det med spark og sånt...? kjenner dere det flere steder i magen? samtidig? gjerne m et sekund eller noe etter det er kjent på en plass,før det er på helt andre siden? eller er det mer vanlig med flere barn i magen at det merkes flere steder kun av di??
Nr. 5? Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har kjent bevegelse/spark fra ca uke14 og flere plasser samtidig. I tillegg fikk jeg veldig tidlig mage og magen er veldig stor. Men i magen er det bare en veldig aktiv liten prinsesse. Skjønner ikke hvordan hun får det til heller, men kanskje hun har ligget på tvers og at det er både hender og føtter jeg har kjent samtidig
Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg har kjent boblinger siden uke 14 og det første lille dultet kom i uke 16. Nå er jeg i uke 18+1 og kjenner liv titt og ofte (ikke hver dag) men sparkene jeg kjenner er "over alt" i magen og flere plasser samtidig, ikke bare på en plass som det var i begynnelsen, så her kjenner jeg nok både armer og bein
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg kjenner spark flere plasser samtidig. Hun ligger på tvers (bekreftet på ul i uke 18) og ligger nok fortsatt sånn. For jeg kjenner spark på henholdsvis høyre og venstre side samtidig. kan være litt forskjell i styrken. Er nå i uke 26 og merker at hun begynner å bli sterkere, at slagene blir kraftigere.
septbaby09 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg kjenner et eller annet i magen, men vet ikke hva. Kommer å går mye, men er førstegangs så vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Det gjør liksom bitte litt vondt, nesten en blanding av en bevegelse og litt menssmerte, svak smerte altså, sånn sug nesten?! Rotete dette men... noen som vet?
september.gull. Skrevet 19. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2009 men når barnet ligger på tvers.. kan du av og til kjenne det høyt oppe,og langt nede også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå