polarn & pyrene Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hva syntes dere om det? Noe dere ville ha gått på Har så mye rart som vi ikke skal ha nå etter å ha ryddet og pusset opp her hjemme og da lurte mannen på om vi skulle sette opp noen border i garagen eller ute og prøe å selge unna en del.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Har hatt det før jeg:) Solgte for 5000kr faktisk:) Var mange innom også! Go for it hvis du har mye du vil bli kvitt, folk kjøper det utroligste:)
Nea og juniors mamma Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Dette er jo kjempepopulært i USA, men vet ikke hvor vanlig det er i norge. Hadde kanskje tittet innom av nysgjerrighet hvis jeg gikk forbi Ellers er det også tid for loppemarked, du kan jo undersøke om det er noen som skal arrangere i ditt nærområdet på www.loppemarked.info
Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 det har jeg faktisk tenkt på også... Ha abselutt alt tøy og utstyr etter ungene stående på loftet. Og i følge sambo detter snart taket ned i hodet på oss Så tenkte og sette opp plakater i nær miljøet i sommer og prøve å få unna litt Så bare sett igang , jeg er så nyskjerrig - at jeg hadde i allefall kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå