Gå til innhold

Sover bort riene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i hele natt med svake rier. Var veldig uregelmessig, de satt i ryggen og strålte fram i magen.

Klokken 4 var jeg så utslitt at jeg gikk å la meg, våknet de første to timene av sammentrekninger, men siden det har jeg sovet.

Nå etter jeg har stått opp har det blitt helt rolig, ingen rier, ingen kynnere og ingen murringer.

Er det vanlig å sove fra seg rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du klarer å sove så er det ikke rier du har hatt.

Bare litt mas og kynnere . Og det forsvinner når man holder seg i ro.

Skrevet

Der er ikke ordentlige rier du har hatt. De stopper ikke opp og blir bare kraftigere fram mot fødselen.

Det kan ha vært falske rier eller kynere.

Skrevet

Jeg opplevde det samme et par ganger før fødselen startet skikkelig. Når det satte ordentlig i gang forsvant ikke riene av at jeg prøvde å sove/hvile :-)

Skrevet

Så flott at du får sove, ta det som noe positivt. Er nok uansett ikke så fryktelig lenge til det starter for fullt :)

Skrevet

Hei takker for svar.

Ja det er helt sikkert ikke skikkelige rier, men det er ikke vanlige kynnere, mine kynnere starter øverst i magen og jobber seg nedover. Disse masriene/lureriene er jo litt slitsomme, hehe, sitter å forbereder meg på fødsel så dabber det bare helt av og jeg sitter igjen skuffet. Presser på i korsryggen og nederst i magen, kjennes ut som om det skal eksplodere nedover lårene mine.

Kanskje dette er en forsmak på de virkelige riene så kjenner jeg gruer meg til de ekte kommer.

Ja skal snu det og ta det positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...