Gå til innhold

Huff, der ble jeg avslørt gitt :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på snart 3 er ute og jobber på huset med pappan mens jeg sitter inne i sofaen og koser meg med et glass Oboy.

Pluselig hører jeg banking på terassedøren og en gutt som roper "Mamma, mammaaaa. Åpne opp, jeg vil også ha sjokoledemelk".

Ha ha ha, privatliv og fred om morgenen er vel et fremmedord i ganske mange år fremover :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, der er jeg trygg i dag i alle fall; mannen har tatt med seg storesøster på bmw-klubbens vårtur i dag og de skal være borte i maaaange timer. Gutteplutt har fått smokken plugga i i vogna si, og forventes å sove i minst en halvtime - lenge nok til at jeg får kose meg med resten av sjokoladen fra i går sammen med en kopp kaffe og dib/gårsdagens aviser :oD Hæ - komme i bedre form etter fødsel, hva er det for et skjellsord?

Skrevet

Mannen snakket om å ta han med på fjelltur, men det ble vist maling av hus istedetfor :o/

Og bare så det er sakt, guttungen snakker bedre enn jeg skriver, han vet det heter sjokolademelk, det er bare jeg som ikke klarer å skrive det tydligvis.....

Skrevet

...og her har du hun som overhodet ikke har dysleksi men likevel ikke så at det var noe feil med det ordet, hehe :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...