Minimamma Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Igår ca klokka 14 tror jeg slimproppen gikk. Det var kommet endel slim i trusa med blodklumper i. Senere på ettermiddagen begynte jeg å få "krampe-tak" nederst i magen....var kvalm og følte meg uvel. Gjennom hele kvelden fikk jeg disse "takene" med gjevne mellomrom. I natt rundt 03 kom "takene"med 5 min mellomrom og varte i ca 50-60 sekund. Disse gav seg i 0430 tiden og jeg fikk sove til ca 0730, da startet det igjen, men betydlig vondere kramper(går ut ifra at det er rier vi snakker om) De varer i ca 1 min og 5 min mellomrom. Imårrest var det også kommet endel brun/rosa- aktig utflod. Når jeg reiser meg og går forsvinner riene.....hva er det som skjer med kroppen min? Er det e fødsel på gang, eller er det bare lillejenta som plager mamman sin?? Burde jeg ringe føden???
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 ja det synes jeg du burde:) (ringe føden) Jeg hadde iallefall trodd det var fødsel pågang om det var min kropp som "oppførte" seg sånn... ) Lykke til da!
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 jeg ville ringt føden og snakka med de uansett jeg.. de kan fort bekrefte/avkrefte om det er noe på gang.... kanskje de vil ha deg inn på en sjekk. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå