♥♥♥ Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Snuppis på 13 uker har mye puss i venstre øye. Ho hadde det i høyre øye og for noen dager siden, da fjerna jeg puss en gang, også var det greit. Venstre øye er sammenklistret hun våkner, mye puss, så antar det er øyekatarr det er??? Prøve å dryppe morsmelk i kanskje... må vel kanskje ha noe salve og. Må man ha legetime da, eller kan lege faxe resept til apoteket?
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Datteren vår har trange tårekanaler. (arvet fra sin far). Har ikke tall på hvor mange ganger alle "forståsegpåere" har fortalt oss at hun har øyekatar. Vi har lært oss til å gi det 24 timer før vi løper til legen. :-) (og selv legen har bommet). Tullemor er nå halvannet (snart 2) og begynner virkelig å bli mye bedre. Ser ut som om hun heldigvis har begynt å vokse det av seg.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Kan være jeg tar feil nå, men skal ikke øyebetennelse bare behandles med vann nå? Holde det rent for puss til det forsvinner? Ja, ga deg jo ikke akkurat svar nå, bare flere spørsmål.. Jaja..
♥♥♥ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 mulig det bare skal behandles med vann, var en venninne som sa ho lurte på det i går. hvis noen vet- setter jeg pris på det gar fastlege 1 time unna, så hadde vært ok å slippe å kjøre dit i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå