Gå til innhold

Vondt i magen, gravid uke 22... grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har to svangerskap bak meg. Og i svangerskap nr 2 hadde jeg til tider vondt i magen om jeg stresset mye på jobb. Måtte derfor den gang redusere arbeidsmengden. Denne gangen har jeg ikke vært så mye på jobb så langt i svangerskapet, da jeg har ligget rett ut med oppkast helt frem til nå. Har så vidt begynt å jobbe litt. Har ikke stresset, men tatt det medd ro.

Fredag ble jeg liggende i en time med sterke smerter i magen. Klarte ikke å stå eller gå. Ghjorde vondt nåår jeg lå også. Måtte få mannen min til å kommehjem fra job for å kjøre to-åringen i barnehagen. Etter en time gikk det over. Det samme skjedde på jobb igjen. Sterke smerter ett par timer senere, hvor jeg hadde store problemer med å sitte og gå.

Utover i helgen har jeg hatt mindre vondt. Litt til og fra, men ikke like ille. Blir litt bekymret av dette. Da jeg ikke har anstrengt meg.

Det kjennes ikke ut som kynnere. Magen blir ikke stram og hard som den har vært i de to forrige svangerskapene når jeg har hatt kynnere. Så jeg skjønner ikke helt hva dette er..

Noen som har snakket med noe helsepersonell om dette eller erfart dette`?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe jeg synes du bør ta opp med legen din.

Skrevet

jeg vet ikke hva det kan være men du merker liv å sånn sellom det er vondt eller, ikke noe blod?

jeg har selv hatt litt variable type smerter under svangerskap, har mye mage vondt når jeg ikke er gravid oxo, men bare fått beskjed av lege at jeg er et mage menneske.......!??!!

men klart er det plagsomt ville jeg tatt opp med lege, kan jo være blindtarm e.l........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...