bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 hun er 3 uker. har ikke sett det før. ikke på eldste heller
♥♥♥ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 snuppelura mi hadde litt snørr i gulpen da ho var forkjøla. kan jenta di ha det samme?
It's all about me Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg har to barn som har spydd MYE og kan bare svare: Er det spy så vet du det. Er du i tvil så var det nok gulp.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 gul gulp ved snørrete baby her og....hun er 10 uker:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2009 ok. det var ikke mye som kom. men har ikke sett gul gulp før. hun er ikke forkjølet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå