Tutta:) Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er dette aktuelt? Er snart 11 uker på vei... Håper noen som vet svarer.. Klem
Enitsirk79 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Leste akkurat om dette i dag på NRK-Puls sine sider. Der sto det at man var lettere utsatt for pigmentflekker når man var gravid. Ellers sto det på babyverden sine sider at man skulle være forsiktig med solarium i 1 tri.
lykkejinta Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg har lest at dette ikke er skadelig, men man må være forsiktig så man ikke blir for varm. Selv skal jeg til syden om ikke altfor lenge, og kommer til å ta litt sol, men korte økter:) Alt med måte!!
lykkejinta Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Hvis du går inn på menyen ved siden av her og inn på tema...der går du inn på " den gravide kroppen" og velger der det står om soling...Der står det om gravide og sol..både naturlig sol og solarium:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Litt d-vitamin er vel bare bra;) men ikke blir for varm! skal også til syden om et par uker, så her har solingen starta..pleier å ta i 25 min ca, mne kun 1-2 ganger i uka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå