Gå til innhold

Mage for 2. gangs gravide....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+4 og har ikke antydning til noe mage - kun noe oppblåst på kvelden. Er 2. gangs gravid og trodde at det da var vanlig at magen kom noe tidligere. Har vært på ul når jeg var 9+2 og da banket hjertet. Håper ikke jeg har grunn til bekymring for om den lille har dødd.

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er jo så individuelt så babyen din har det heelt sikkert bra.. jeg for min del, føler meg småtjukk og ikke fin om dagen.. oppblåst til tusen, men ligger jeg på ryggen er magen helt flat.. står jeg ser det ut som jeg er 4mnd på vei og er bare 8+2uker!! Håper det bare er oppblåst mage..!!

Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Jeg er mer oppblast na enn forrige gang, men forventer ikke at magen viser tidligere, siden det er oppblasthet og ikke magen.

Skrevet

Magen min kom ikke noe tidligere andre gangen - syns nesten det tok lenger tid!..

Skrevet

Jeg er 6+6 og synes magen er veldig stor i forhold til sist. Men jeg må vel ærlig innrømme at påsken kan ha satt sine spor:-)

Skrevet

Jeg er 11 uker og magen min syns godt allerede.. Jeg har også litt mage fra før, såå denne gangen gikk det myye fortere enn sist...

Skrevet

Vips sa det....Så kom magen ,- i dag, føles det som. Gubben reagerte fra morgen til kveld i dag. Jeg har også mage fra før, men nå har jeg ikke sjans til å holde den litt inne. Ikke at jeg ser gravid ut for andre,bare dobbelt så tjukk ;)

Men for meg selv og sambo, som begge vet hvordan magen min er til vanlig har fått litt sjokk i dag ;P Pang sa det,så kom den. Er ikke oppblåst heller. Ser jo ut som om jeg er 5 mnd på vei ;P Er bare 13 uker pluss litt :)

Skrevet

Jeg har begynt å få mage nå .Er 7+2 .

Når jeg gikk med sønnen min for 2 år siden fikk jeg også mage tidlig .

Når jeg var 3 mnd så det ut som jeg var 5mnd

Når jeg var 5 mnd så det ut som jeg var 8 mnd

Når jeg var 8 mnd så det ut som jeg var fødeklar med tvillinger ..

Jeg fikk en enorm mage med 1 mann .hehe

Skrevet

Trodde ikke man fikk mage før livmora kommer over skambenet, ca uke 12?

før det trudde jeg det bare var evt luft hehe :-)

andre som har hørt dette?

Skrevet

Tror det stemmer ja ;-)

Skrevet

Ja det er jo litt logisk.. ;)

Men for all del, jeg er så oppblåst i uke 6+4 at det ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Men kjenner godt at det er luft og ikke noe annet da, hi hi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...