Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Sønnen min er 3,5mnd nå. Har skreket siden han var 1 mnd. Har vært hos manuellterapeut 1 gang nå.Han er veldig stiv i nakken. Fikk beskjed om at bedring kunne skje med engang, som oftest kom bedringen etter noen dager. I noen tilfeller måtte flere behandlinger til for å se bedring. Vi skal dit igjen om 1 uke.Er 5 dager siden vi var der nå. Men spørsmålet mitt er: Er det vanlig at det blir verre før det blir bedre?? Syns han bare blir verre og verre. Har begynt å hyle på natterstid også og hver gang han spiser. Før begynte det etter maten og kun på dagtid. Bør vi slutte å gå dit og heller prøve noe annet?
Mayken Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Vi gikk til manuellterapaut med snuppa pga KISS. Hun fikk flere behandlinger, hun ble vel ikke akkurat værre til å begynne med, men merket ikke forskjell før etter 2 behandlinger. Terapauten sa at barna reagerer forskjellig og at hun kunne bli litt værre før vi merket bedring. Jeg ville fortsatt med behandlingen om jeg var deg.
ifie Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Gutte vår fikk behandling hos manuellterapeut da han var ca 3-4 mnd, pga kiss. Han fikk to behandlinger og var ferdig! Jeg har inntrykk av at ungene blir fortere bra av manuellterapi enn fysioterapi - men dette vet jeg ikke! Kanskje du finner svar på spørsmålet ditt på denne siden? http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/hovedside
Harald Ripultfør Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 vet ikke hva som er vanlig, men datteren min ble ikke værre før hun ble bedre.. hun ble litt bedre for hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå