TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Heia jenter =) Korsn e d med hårfarging under svangerskapet? Vet jo og ser jo at mange gjøre d, men kan æ bruke uansett farge, eller må d være hos frisør? Noen som vet? Takker for alle svar =)
cec26 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har farget håret mitt selv under alle mine 3 svangerskap;) Og har ihvertfall to friske barn, 3 mann ligger forsatt i magen... Det eneste jeg veit er at enkelte kan få litt problemmer med farging iforhold til hormoner i kroppen.... noen kan få grønnskjær osv...
Minnie_Moon Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Vil anbefale at du bruker en hårfarge uten amoniakk. Luft godt mens du sitter med fargen i håret.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hei, jeg lystonet håret mitt i uke 8 da jeg leste at det ikke er farlig. Men spurte legen på st olav og hun mente det kanskje ikke var bra å gjøre det for ofte... så nå skal jeg til en frisør som bare bruker organsike produkter. For å være på den sikre siden:-) Søsteren min er frisør og sa at mange ikke tørr å farge håret men bare klipper det... Huff ikke lett å vite hva man skal gjøre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå