Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Han har fått noen grå hår i tinningen. Klaging og suttring. Og hva er grunnen mener han? To barn på to år. BETTE DET ALTSÅ! "buhu to grå hår" Jeg har hengepupper, strekkmerker, bollemage, sofarumpe, bestemorlår, utgnagde brystknopper og sprengt mus. Og så mener han at han har LIDD HARDT under det å få to barn. MENN!
Kjøttpølsa Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Er det kun mannen som klager? Sprengt mus høres jo helt brutalt i seg selv. Klart han har lidd hard, herremin........., hormonfylt bombe vandrenes på to bestemorbein i så mange mnd. Det ville til og med ha skremt bort julenissen, tannfeen og påskeharen.
Kongeørna Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Haha, så bra.... Mannen min vil ha av fødslespermisjonen. Jeg forteller at det skjer den dagen det er likestilling, tenk bare på denne elendige kvalmen!
Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Dessuten er grå hår i tinningen dritsexy. Faen så urettferdig.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Bollemage og hengepupper er da sexy det også? Jeg gidder ikke sitte her og høre på slike fornærmelser om at det og bestemorlår og hele pakka ikke er flott å se på...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 høres ut som min mann: "har det komt noen flere gråhår no"? Jeg bare sier det er finere med en sølvrev enn en som ikke har noe hår på hodet!
Gjest Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Dritsexy.. nesten så jeg starter en facebook gruppe. Bow chicka wow wow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå