Gå til innhold

river av seg bleia i senga. noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattera vår på snart 2 år begynte sist uke, når hun skulle sove på dagen, å rive av seg alle klærne og bleia. etter at bleia var tatt på 2 ganger måtte jeg bare ta henne opp. dette fortsatte de neste dagene også. såklart så fant vel hun ut at viss hun gjorde det så slapp hun å sove. men nå har hun begynt på kveldene også. en kveld tok jeg bleia på 2 ganger, tredje gang jeg kom opp hadde hun tisset i sengen. den kvelden sovnet hun 23.15. ikveld tok jeg på bleia en gang, neste gang gikk pappen opp og da hadde hun bæsjet i sengen, fikk da ny bleie og sengtøy, da sovnet hun. dette va morsomt og uskyldig i begynnelsen, men nå vet vi ikke hva vi skal gjør lenger. jeg har prøvd forskjellige bleier, nattaser, body og strømpebukse, men hun får det til uansett. og når hun ikke sover om dagen, er hun urolig om kvelden, så vi er kommet i en ond sirkel, men aner ikke hvordan jeg skal få henne til å slutte. noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldress med glidlås på ryggen?? Kansje litt varmt nå.men det går jo ann å prøve 1 ukes tid til hun sjønner at dette ikke funker lengre.

Skrevet

jepp, glidelås på ryggen er fine greier! eller knapper;) er vel ikke så lett å få tak i men.. hehe

kanskje snu pysjen? klippe av armer og bein dersom det blir for varmt med helpysj?

eller rett og slett sy igjen glidelås/knappeåpning foran og legge inn en ny åpning bak?

stort mer vettugt har jeg desverre ikke å komme med!

Skrevet

takk for svar :) jeg hadde prøvd alt utenom å snu nattasen, og svigermor sa d same. så d prøvde jeg igår. hun lå våken i nesten en time, men nattasen og bleia var på. så da får bare nattasen være snudd en periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...