Gå til innhold

Hjelp til fine jeans? Stor rumpe:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "korte" bein og stor rumpe.. også har jeg lyst på lyse jeans? Noen som vet om noen bra merker? Hva bør jeg gå for?

Den er ikke stor stor men litt sånn tja. afrikansk.. og lyse jeans virker jo gjerne forstørrende. Dette ønsker jeg jo ikke.. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

store lommer som henger langt ned. gjerne lommer som er tett også, det virker forminskende på rompa. Og ikke for mye pynt og stejs på lomma.

Jeg har selv så litt stor rompa, så det funker på meg.

Husk har du lys bukse og mørk genser virker det også forstørrende. Da fremhever du rompa pga fargeforskjellen.

Skrevet

Ja kanskje det. Har ikke tenkt på det med mørk oppe og lys nede engang jeg:) I alle jeans guider står det bare at jeg må velge mørke bukser for å se mindre ut. bla bla. men jeg vil ha en lys. og helst litt slitt en.. Men kan jo se litt på lommene.

Skrevet

da velger du lys genser til lys bukse. Sant det med mørk bukse, men bli jo kjedelig i lengden med bare mørk bukse. Genser må heller ikke henge ned over rompa, da øker det bare størrelsen..

lykke til!

Skrevet

Jo takk:). Og en ting til. Du har ingen tips til merker som pleier å være fine i passform?

Skrevet

Jeg ville ikke gått for lommer som sitter langt nede, da virker rumpa lengre og større.

Lommer som sitter midt på rompa, inn mot midten og middels store:)

Hehe, det ble veldig generelt dette:)

Skrevet

oij den var verre. Det kommer helt an på. Jeg har handlet på Vivikes og HM. HM er ymsje, kommer an på str du bruker osv. Jeg pleier å speide etter bukser der lomma henger ned og ta det der i fra. Det er egentlig helt tilfeldig hvor jeg handler. Sorry, kom ikke med noen gode råd der.

Sjekk ut KK og Kamille. Begge har jeans guide. Kamille hadde mer ungdomlige bukser så jeg fant mest tips der.

Skrevet

smaken er som baken, helt forskjellig. tjo hei

Skrevet

Ok. jeg må visst ta ei runde over helga ser jeg:) Er en 36. 38 over rumpa da kanskje. haha

Skrevet

Da vil jeg anbefale litt Baggy jeans =) Jeg har 2 par selv, i Levis. Lommene sitter litt lenger ned, og de er kjempekule. Kjøpte dem på Carlings....tror jeg :P

Du kan velge mye baggy, eller lite baggy - alt etter smak :)

Skrevet

Jeg dytter på denne jeg....har samme "rumpefasong" som deg, og trenger tips om merker!

Skrevet

Blir ikke vi som er litt store enda større hvis vi bruker baggy jeans da? Inbiller meg det jeg damen...?

Skrevet

Jeg trodde og kanskje det. Hvertfall hvis den er baggy på feil sted:p

Det er så vanskelig å finne ordentlige jeans. Som er pene på og som varer.. Men hvor bør den være slitt for at den skal bli mest mulig fatterende da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...