Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 synes beyonce sin halo er fin da...også en rocke sang som jeg ikke vet hva heter han synger noe med fire i slutten på refrenget =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Sangen som surrer og går inni hodet mitt hele tiden nå, er Ida Maria sin "I like you so much better when you`re naked". Genial sang. Hehe =D
Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Min ynglingsang er og blir Comfortably Numb...alltid
Gjest Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Ahhh... comfortably numb!! Love, love, LOVE that song! Står i spilleren på kjøkkenet nå, faktisk. Elsker å høre musikk mens jeg lager mat, rydder osv. Til HI; tenker du på Sex on Fire av Kings of Leon? Veldig bra den også. Ellers er Killers, Kooks, Jason Mraz osv god musikk.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 "I dreamed a dream" med Susan Boyle har plaget meg noe helt forferdelig de siste dagene, men jeg tror det har blitt litt bedre de siste timene.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Forøvrig stiller Times like these, The Pretender, Best of You og All my Life med Foo Fighters I am mine og Rearview Mirror med Peral Jam Have You ever seen the rain med CCR OG SELVSAGT JANIs JOPLIN med BOBBY MCGEE (Seriøst finnes det en sanag man blir i bedre humør av enn denne?)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg hører mye på halo med beyonce for tiden, ellers så falt jeg pladask for sarah boyle sin "i dreamed a dream", det er nok ikke bare sangen, men dama som synger den og den overaskende nydelig stemmen!
Gjest Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Veldig enig med Spurven ang bobby mcgee!! DET er godsang det. Ellers har jeg fått dilla på in the end - linkin park plutselig. Kunne nevnt maaange, men står helt stilt når folk spør slik...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 peekaboo--yes yes det er den ! takk skal du ha! hi
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #12 Skrevet 19. april 2009 Jason Mraz - 10 000 motherfuckers Damien Rice - Accidental babies James Morrison - Broken strings Greier jo ikke å velge bare én sang ...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 TO LOSE MY LIFE med WHITE LIES !!!!!!!!!!!!!!! Hør den selv på youtube, så skjønner du hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #14 Skrevet 19. april 2009 Det er jo mange herlige låter, men to favoritter er definivt Dare med Gorillaz og Reviewmirror med Pearl Jam. Liker litt forskjellig musikk alt etter humøret
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #15 Skrevet 19. april 2009 Keine Lust Sånn jeg føler meg for tiden http://www.youtube.com/watch?v=_k-vPv-XEpg
Tweak Skrevet 19. april 2009 #16 Skrevet 19. april 2009 Vi pusser opp og hører på mP3 hele dagene, så jeg hører mye forskjellig. Noe liker jeg, noen likte jeg før og er litt lei av nå... Akkurat nå for tiden liker jeg veldig godt den "Love Story" med Swift Taylor. Og så er det en ny en med Eminem som jeg ikke vet navnet på, og den nye til Paperboys (som spilles en gang i timen omtrent, he he, så jeg blir nok møkklei den snart!) og Röyksopp sin siste er også veldig foin. Jeg har ikke noen spesiell musikksmak, jeg bare hører på det jeg liker av det som kommer på radioen. :-) Ellers så synes jeg at norsk musikk virkelig har økt i kvalitet over det siste tiåret!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #17 Skrevet 19. april 2009 Pink Floyd - Learning to fly! Elsker egentlig stort sett alt fra dem, men denne får meg i så utrolig godt humør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå