Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg lurer lit på hva som er "vanlig". Mannen her i huset er elendig på å gi meg oppmerksomhet. Joda, vi kan sitte inntil hverandre og kose på kveldene og slikt, men jeg ønsker litt mer.... Han er dårlig på forspill til sex, ikke noe romantisk og ingen overaskelser....... Ikke misforstå meg. Jeg er lykkelig og vi har et godt ekteskap. Men jeg har prøvd å snakke med han om det og jeg får ofte inntrykk av at jeg er litt storforlangende. Vi har vært gift i 8 år nå... Er det slik det blir??? (Ikke for at han har vært så mye bedre før...)
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Gjør du noe for han? Romantisk, overraskende osv. Akkurat nå er han en som en våryr tenåring fordi jeg er gravid i 2 trimester og det gjør noe med mannen, men til vanlig er vel ikke romantikk og overraskelser hans sterkeste side. Han har med blomster hjem hver fredag, men så er han glad i det selv også. Mannen er flink til å gi meg kompliment, og legger merke til klær, sminke, hår og andre ting som gjør meg glad. Om jeg gjør noe for han t.d lager en stor gryte chilli con carne, kjøper en kasse øl og inviterer bestevennene på poker uten at han vet det (og tar med barna våre til tante der vi overnatter) får jeg myyyyye igjen:)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Jo, selfølgelig gjør jeg noe for han også. Prøver å gjøre det som jeg hadde blitt glad for.
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Men gjør han noe igjen da? Jeg er ikke av person så veldig romantisk, og det er ikke mannen min heller. For meg blir en del av de romantiske klisjeene bare utrolig komisk, men av og til finner jeg en lapp i matboksa med "hot mamma", "ditto" eller "nobody puts baby in a corner" og da ler jeg med hjerte:) Noe kan en ta seg sammen, men jeg tror det skal litt til å få en helomvendig før en får kniven på strupen:)
Sjefsmegga Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Man høster som man sår, og man har selv valgt partner. Noen er mer romantiske enn andre. Hverken partneren eller jeg er særlig romantiske av oss, vi er praktikere som setter pris på hverandre og elsker hverandre. Gode samtaler og god sex er viktig, roser, smykker og fjas bryr vi oss ikke om. Men dette viste vi godt før vi slo oss sammen også. Dårlig sex han du ta ham på da, der kan han faktisk gjøre noe for å forbedre seg å strekke seg litt lengre for din del.
Sjefsmegga Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Du gjør ting -du- ville blitt glad for ja, hva med å gjøre ting -han- vil bli glad for? Kvinner og menn er ofte svært forskjellige i forhold til behov og ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå