Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 99% av verdens mødre er bedre mødre enn min mor.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Ja det er jeg.. Jeg har en mor som er psykisk syk. Og det har hun vært hele mitt liv . Så ja- jeg er en mye bedre mor enn min egen mor( Men skal da ikke så mye til heller, he he he ))
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Ja , jeg tror ikke jeg vet. Min mor fortalte meg mang en gang at jeg var en ulykke,at jeg var totalt uønsket. Og likte å bruke sin makt mot oss barna. Kunne stille oss opp på rekke og rad og skrike til oss også videre fordi ho mente at en eller annen hadde tatt en kjeks fra skapet, eller noen ikke hadde ryddet bort et glass de hadde brukt også videre. Ja det var bare bittelitt av livet hos oss desverre. Hadde barneværnet vært inne i bildet tror jeg nok vi hadde blitt fjernet ganske fort. Men vi var alle liveredde for henne og turte ikke fortelle hvordan ting var. Det hun har lært meg i livet er alle de tingene mine barn skal slippe. Barn skal oppdras ikke skremmes til stillhet/lydighet.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 det er jeg 100% sikker på ja,skal ikke så mye til:S
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Nei, mamma'n min er MAMMA. Jeg prøver å leve opp til det, men vet ikke om jeg klarer det helt:) Barna mine er nå fornøyde, så kanskje jeg gjør det bedre enn jeg tror?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Hehe, jeg merker allerede at jeg nok kommer til å bli /er en temmelig lik mor som min egen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå