Gå til innhold

Unge mødre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg var 20 da jeg fikk min første, 22 da nr 2 kom, og venter nå nr 3 og er 26.. blir 27 før babysen kommer.

Så ung mor er jeg nok, men ikke nå lengre syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;) jeg blir 21 år nå i juni. Jeg venter min 3 unge :)

Jeg fikk min første når jeg var 16 år :) Så jeg var veldig ung, men har gått så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

20 jeg også=) og er min første. jeg får høre at jeg er veldig ung, men jeg tenker på det som noe positivt. jeg gleder meg bare =)

livet handler ikke om å følge alle andres spor, men gjøre det som er rett for deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er vel egentlig ikke ung mor (26), men ville bare si at jeg synes det er positivt med jenter (og gutter) som ikke utsetter det å bli foreldre til de nærmer seg 40. Leste at i Oslo var nå gj.snittsalder for førstegangsfødende nesten 35. Skjønner ikke hvordan det kan stemme, det høres jo helt vilt ut. På landsbasis er den 31,8.

 

Vet at jenter som så vidt har fylt 20 ofte får mye dumme kommentarer, også på dette forumet, så jeg ville bare si at jeg synes det er flott at dere får barn når dere er unge, og at barna deres sikkert kommer til å være takknemlige over å ha unge mødre som har nok energi til å leke med dem gjennom hele barndommen, og som fortsatt er spreke når barna selv får barn en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...