Gå til innhold

Dere som har barn fra før...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva nytt kommer dere til å handle til den lille spiren som vokser og skal hilse på verdenen til jul? Jeg tenker at mye kan jo brukes om igjen, iallefall om det blir samme kjønn som sist.

 

Vet det er tidlig å tenke på sånt, men tankevirksomheten er stor for tiden=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, si det? Har tenkt litt på det... Lillegutten vår sover i sprinkelseng fortsatt, så vi lurer på enten å kjøpe ny seng til ham eller å kjøpe en midlertidig seng til nye babyen... Vet ikke helt hva vi skal gjøre med det enda... Ellers har vi jo liksom alt vi trenger... Vi låner en lekegrind, så hvis den må tilbake til dem vi låner den fra må vi ha ny, men ting som skinnpose og vogn har vi jo. Mulig vi må kjøpe en sovevogn til barnehagen som lillegutt kan ha, da... Hehe... Her dukker det opp ting vi trenger mens jeg skriver! Hvis det blir en gutt til har vi jo alt vi trenger av klær og sånn iallfall, men må vel kanskje kjøpe litt sesongklær sånn i begynnelsen ettersom barna våre vil bli født på forskjellige årstider...

 

Dette ble litt rotete ser jeg... Har ikke tenkt så altfor mye på akkurat dette enda. Men greit å få tenkt litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det samme sesong som sist, men ma jo kjope endel klaer hvis kjonnet blir motsatt, ellers ma vi vel kjope det vi lante forrige gang, som vogn, baeresele, det minste bilsete. kjoper ikke noe enda da det er lenge til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 jenter fra før på 1 og 3 år, så om det blir en gutt må jeg ut å shoppe klær. Vi skal ikke vite kjønnet så jeg kjøper ikke noe klær før babyen er kommet :)

Får håpe den kommer før julaften slik at vi får masse til jul. He he.

 

Ellers har vi alt vi trenger (og mere til).

Men vi skal kjøpe lammeskinn (så har di hver sitt) og ny madrass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente fra før, så jeg må se hva det blir:-). Sal ha ny vogn til denne, har vogndilla men handler ikke flere vogner. Så jeg tenkte jeg skulle få selge den jeg har og kjøpe ny med litt illegg fra meg selv. Ellers har jeg det meste tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det dt meste men skal:

*selge ene vogna og kjøpe en ny

*shoppe klær om det blir motsatt kjønn

*kjøpe kurv/leander vugge (har ik helt bestemt meg enda) som spiren skal ha i begynnelsen siden mini har sprinkel enda en stund:)

*vippestol (solgte dne jeg hadde før, var ik fornøyd)

*Flaske sterilisator (hadde så mye melk sist, så ble innimellom litt puppe melk på flaske som jeg rbukte i grøt etc.. )

 

Ja det var vel det, men kjenner jeg meg selv rett så finnes det ALLLLTID en unnskyldning for å shoppe litt ekstra små ting=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

USJ! Vi venter 4. mann og må jo ha "alt" nytt/brukt! Vi var egentlig ferdige med produksjonen, så alt er solgt eller gitt bort, noe jeg angrer veldig på nå =(

Vi har sprinkel seng og vugge da, heldigvis, samt noen klær til begge kjønn, men sånt som babysete, vogn, vippestol og noe bæresystem må vi nok kjøpe gitt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har det meste, men må nok se på vogn-situasjonen. Vår første blir ikke to år før neste kommer, så det er mulig vi må skaffe en søskenvogn. Blir vanskelig å få med begge på trilletur uten. Det blir nok noen nye klær også, uansett kjønn. Jeg har gitt bort en god del av klærne til venninner og slektninger allerede. Ellers har vi heldigvis det meste av utstyret. Minstemann får ligge i kurven, til storesøster vokser ut av sprinkelsengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe mye nytt... da snuppa ble født så hadde vi ikke penger til og kjøpe alt nytt :( men nå som vi har god råd så blir alle møbler ihvertfall byttet ut ;) har jo vogndilla så vogner blri byttet ut ganske ofte.. har forrige uke kjøpt en s3 spirit med fasionbag og er ganske fornøyd med den :) får se hvor lenge den holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...