Gå til innhold

Hva er hore prisene i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden lenger nede, om 10.000,- på en kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra en 50-lapp til 25.000 kr for en klient. Det avhenger selvsagt av om hviket marked du opererer i, hva du tilbyr, om du driver med fetisher, hvordan du ser ut, hvor gammel du er.

Skrevet

jeg tar kr 25 000,- i salgsperioder. Jeg er fin assa. blond og greier. jeppi! må ut finne meg noen dumme menn..

suss fra en lekker dame på 31 år som utgir seg for å være 21.:

Skrevet

Tok 10.000 for natta før jeg fødte. Etter tre fødsler har jeg sett meg nødt til å skru ned prisen til 5.000.

Skrevet

he he det er finanskrise på horestrøket også?

får du trekke fra tapet på skatten?

Skrevet

Ja, krisa merkes nede på strøket også. Det er ikke så vanlig å ta lunsj-pausa si nede hos oss lenger nå.

Før var det mange som hadde faste avtaler hver uke, nå blir det litt mer drop-in. Det blir ganske rush hvis børsen får oppgang,og tilsvarende når det går nedover...

Jeg tar penga rett i strømpene, så regner ikke med at jeg får noe fradrag på skatten da?? Har liksom ikke satt meg så godt inn i reglene her. Burde kanskje sjekke med Nav?? Noen som vet når de utbetaler kondomstøtta, forresten?

Skrevet

he he ja den slitne kondomstøtta kommer på konto den 25. fra Nav. Rekker bare litt noen få da, så her må de brukes om igjen. Glidemiddel har jeg ikke råd til lenger, har lurt på om jeg skal søke ny jobb? jeg får god attest fra min arbeidsgiver det vet jeg.

Skrevet

Ikke før den 25. altså...Uff ja, da får vi vrenge de i mellomtida, eller rett og slett kjøre bart. Da pleier jo driksen å øke i takt med børskurvene også.

Vi kunne jo sjekke om Nav har noen kurs å tilby. Ellers har vi vel en erfaring som burde gli rett inn i de fleste serviceyrker.

Halliken min gir en kjempeattest ja. I tillegg har jeg en del gode referanser...

Skrevet

Jeg fikk 120 kroner i dag, og tror mannen har baktanker for kvelden.

Sånn er det å være gift :-p

Skrevet

Gift ja, den skuta er seilt for min del. Æ pul ikj for småpeng!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...