Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Var i parken med lille snuppeluppebabissen min i dag.. Hadde vært en hektisk morgen og jeg var jævlig røysugen. Så da tenkte jeg en røyk. Og så begynte gullebissebebissen min å gråte. Tok ham opp. Da var det ei gammel dame på 30 år som så stygt på meg.. Herregud asså! Jeg måtte jo få ta meg en røyk. Hadde ikke røkt på mange timer.. Haaaater sånne oldgamle mødre som vet best, lizzom.... Koz og klemz fra meg
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ha, ha, ha....... utrolig barnslig du er!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 hehe ja er det ikke irriterende. Opplevde nesten det samme da jeg satt i parken i fjor sommer, og ammet mens jeg røyka. Fikk mange stygge blikk da ja. Herregud kan ikke folk la meg få ta meg en røyk når jeg trenger det. Da fikk jeg jo liksom muligheten til å kose meg med en, siden jeg endelig fikk satt meg ned litt. Det er slit med disse små, og da får man slappe av når man får mulligheten. Makan noe så tragisk. Herregud a. Er du helt teit eller?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Og forresten lille gullebullemullesulledulle bebbissselissen min koste seg med puppen han selv om jeg tok meg en pinne.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 er du 14 år? Ingen som er voksen nok til å oppdra barn er så jævla tjukke i hue.. Greit at du er gammel nok til å få barn, men ikke å ta vare på de.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 stakkars deg som ikke hadde fåt røyka på lenge... hæ? Du bare måtte prioritere det foran barnet ditt.. PSYKO
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Usj ja, jeg måtte bare se stygt på deg da jeg så du dro fram røykpakka. Kunne liksom ikke vente du du hadde fått satt fra deg ungen heller...Hehe. Heldigvis hadde jeg på meg brillene mine, jeg ser jo så dårlig for tida pga den grønne stæren. Ikke så greit å være en gammel mor på 35. Blir ofte tatt for å være mormor, vet du. Skikkelig deprimerende. :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 skulle du ikke bare "tenke en røyk da" ikke fali i det hele tatt det da? Hilsen mor på 34 år. Klem til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå