Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Vesla mi har alltid vært kjempe flink til å spise, gaper som bare det når grøten kommer, men det er helt klart middag som er best, Hun blir 7 mnd nå, men de siste ukene har jeg sliti fært med å få henne mett, hun spiser kanskje halve bollen, også begynner hun å brekke seg, dessert kan hun spise masse av, så det mor må gjøre det etter å ha prøvd ALT, er å gi en skje med dessert, og da opner hun munnen, også får hun grøt til hennes store fortvilese. Brekker seg igjen, så får hun dessert. Fært å måtte gjøre det, men det har gått så langt bare i helgen at hun spyr ut alt hun får i seg:( Dette går selfølgelig over natte søvnen:/ Jeg trenger råd her assa!!! Noen som har det sånn??
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 YESS!! Småtten her på 7 mnd er heller ikke overbegistret for ren grøt. Så jeg gir han fruktpurre ytterst på skjeen, og grøten innerst. Så får han frukten først og grøten på kjøpet, hehe. Men det ser ut til å fungere greit på han. Ellers kan du prøve å bytte grøtmerke/smak, og sjekke om hun rett og slett er klar for en ny smak nå. Mine to eldste streket også med grøten rundt 7-8 mnd. Redningen da ble most banan en periode før de ble lei den også, og ville tilbake til grøten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå