Gå til innhold

årgh..jeg kjeder meg så mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ikke underholde meg litt?!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ikke mye spennende her i kveld, nei...

Skrevet

Kjeder meg jeg også...endte med at jeg så klippet av Susan Boyle to ganger (fikk tårer i øynene begge gangene)..Hvorfor leide jeg meg ikke en film??

Skrevet

duuuu gluuuuugggggeeeen!!!!

selv en episode med mikkes klubbhus hadde vært bedre..

Skrevet

Kjeder meg jeg også, men Bonnie og Clyde er jo ganske underholdene.. Haha!

Nei, må nok snart tusle i seng ellers kommer jeg til å kjede meg ihjel her jeg sitter alene.. Mannfolket har jeg kasta ut på guttetur..

Skrevet

cherry..

hehehe. hun er flink da.. jeg aner ikke hvorfor jeg sitter oppe engang. urk.

Skrevet

Ja...Bonnie and Clyde=) Men blir vel kjedelig etterhvert det også. Har mest lyst ut å gå meg en tur, men det går jo ikke.

Skrevet

=D

Skrevet

orker ikke. Jeg vil underholdes. Og nå må jeg faen i meg strekke meg etter fjernkontrollen og svitsje også..

Kan ikke han Grand Prix fyren bare spille Bach istedet?

Skrevet

Ja det blir de jo..

Ja har lyst å gå tur jeg også, det flotte været her. Har tilogmed fått innpå en god del sanger på ipoden etter å ha krangla med det forbaska programmet som legger innpå sangene..

Mon tro om baby på 6 mnd klarer å krabbe seg til kjøkkenet å finne maten selv mens jeg går tur?

Skrevet

dark night

pass deg nå, ellers kan denne tråden bli veldig festlig. hehe. en gjeng gæærne dibdamer som tror du skal forlate ungen til fordel for tur.

jeg orker heller egentlig ingen ting. det er kun senga som frister..

Skrevet

Les blogger, tiden går fooort! Jeg har snart sneket meg gjennom tuuusen blogger, begynte på en, og fant en på den siden, og en annen på deen siden, og sånn går det nå:)

http://inainfinitum.blogspot.com/

Andre ting kommer IKKE jeg på. Her er det jaggu dødt etter solen har gått ned altså!

Skrevet

DarkNight*:

så lenge du ikke legger ungen under ett helseteppe, mens den sitter alene i bilen så tror jeg det går bra. Gitt at du har frossen morsmelk den kan varme. Husk å si at det ikke skal varmes i micro!

Skrevet

jeg har lest blogger og blogget i min egen om asos-salg og ny hårfrisyre og det som er..men ingen kommenterer.. lesere har jeg nok av min så og si ingen kommenterer. urk. kjipt.

Skrevet

Hva er egentlig greia med blogging? Har bare ikke skjønt det. Kan noen, i klartekst, beskrive det for meg?

På forhånd takk.

Skrevet

Helseteppe nei! Erru galen?!

Jada her har jeg frossen morsmelk som hun kan varme seg. Kan jo sette fram O'boyen også så kan hun kose seg riktig så masse:)

Ja jeg får finne fram ipoden og stiletthælene og ta meg en tur med vinflaska, det blir nok bra!

Skrevet

HaallO? Har du ikke blogg? :o Mm, i klartekst blir kanskje vanskelig, men JEG blogger hvertfall for å få ut følelser og tanker. Andre for å fortelle hva de har kjøpt eller gjort den dagen. Altså, blogging er noe der du kan fortelle omverden om ALT du egentlig vil si rett til dem, men som du heller vil la de lese på internetten! ;)

Skrevet

Blogging:

Man leser om andres ellers kjedelig liv slik at man fyller opp sin egen kopp med tilfredstillelse. En ny innpakning av SeOgHør!

Skrevet

hehe blogging er for oss som er mer en middels opptatt av å få oppmerksomhet. så enkelt er det..

besøk meg nå

www.tinkerbelle.blogg.no

NÅÅÅ! og legg igjen kommentar. grrr.

Skrevet

Jasså gitt. Da har jeg altså fått det forklart, men det er ikke forstått ennå.

Og nå er han der Rybak tilbake på skjermen..

*finne fjernkontrollen*

HMM? Skal han ikke synge? Glad for at han holder seg til fela si. For DET kan han!

Skrevet

Shit!

Først NÅ ser jeg at de flere på denne tråden har blogger.. Hmm, kansje dere har spennende liv og kan få meg til å føle meg riktig så kjedelig?

Tviler, jeg som har en 6 mnds gammel baby som lager mat til seg selv. I morgen skal hun lage ovnsbakt ørret til middag, det er jo faktisk hennes kjøkkendag!

Skrevet

Jeg besøker deg om du besøker meg,stinker.... ;)

tomineogtrine.blogspot.com

Ps!husk kommentar! Da er dagen min komplett!! :)

Skrevet

takk wirre! og du må snart bekymre deg for hva du skal ha på deg som ungen ikke ødelegger med gulp istedenfor at magen er i veien. hehe.

Skrevet

jepp! Hvilke topper jeg klarer å lirke den teite puppen utav, uten å blotte hele magen eller hele torsoen er også en problemstilling.

Oh yes! Det blir ikke mye kjolesommer på meg, må du vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...