Gå til innhold

Softshelljakke til 2 åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt softshelljakke til 2 åring?

I Oslo eller på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en sportsbutikk, jeg kjøpte Bergans til gutta mine!

Skrevet

Var i sportsbutikk i dag, de hadde bare Bergans fra størrelse 4 år. Har du mindre? Finnes det mindre?

Skrevet

Hm, kanskje det er 104 han har da, ble litt usikker her, men de er ikke veldig store i str.

Ser flere barn i bhg jeg jobber har det, men ikke Bergans, prøv xxl sport, de pleier å ha mye fint til de små! Og du kan jo sjekke nettsiden dems først!

Skrevet

www.barnogleker.no

Jeg fant en fin der. Tror den kostet 149. Blå og turkis.

Skrevet

skogstad har hvertfall ned i 1år.. de har de på g-sport hvertfall

Skrevet

kjøpte på sportshuset (princess står det på den)

Skrevet

Jeg kjøpte på Cubus i str 86.

Skrevet

Helly Hansen har softshelljakker til barn på Barnas Hus. Kjøpte på halv pris for kort tid siden.

Skrevet

Fant softshell jakker til mine små på tilbud hos Cubus til kr. 199

Skrevet

mini fikk bergans i julegave fra bestefar:) fin jakke. men ville aldri kjøptdet selv..de er utrolig trange i ermene (nederst i strikken), han vrenger bestandig ermene når han tar av jakken.. tullete når han skal kle på seg jakken igjen:/

så vurderer å få byttet strikk i ermene.

jakken er ganske smal i fasongen også. mini er en stor 3 åring. jakken er i 6 år!! den er litt lang,men gjør ingenting for da har han jakken lenge:))

dessuten er det ikke avtagbar hette på jakken, et stort minus mtp på lek ute.. så jakken blir mest brukt til fin-bruk. har selv opplevd hvordan det er å henge fast i hetta i lek:(

synes skogstad har fine jakker til barna, og HH.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...