Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har hørt og sett at dette er siste "in" i usa og funderte på dette da min mann klager på mine rynkete kjønnslepper og de vulgære strekkmerkene på magen. Ønsker å være tiltrekkende og pen, men føler dette legger skade på sekslivet vårt da han brekker seg når han slikker meg. Vi har vært ærlige på denne fronten og det setter jeg stor pris på. Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer innefor dette da jeg virkelig ønsker å gjøre noe med dette. Kan jo si han har vært på medisinsk kirurgisk seminar i usa hvor dette ble tatt opp. Tenkte å overraske han i sommer da han skal på lang jobbseminar, så da har jeg tid til å bli bra til han er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Sett at dette ikke er et tulleinnlegg... Hva i all verden skal botox være godt for i kjønnsleppene?
Miss Misantrop Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Man skal se mye før øynene ramler ut.....dette tok kaka i dag.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Hihi. fikk noen bilder i hodet her ja. takk for latterbrølet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå