Gå til innhold

journalskriving på sus

hallohallo- mor til 3 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke til ultralyd på sykehuset, men var privat. Må jeg ringe inn og avtale time selv eller får jeg innkallelse fra sykehuset. Klarte selvfølgelig å glemme å spør jordmor om dette og nå er det nesten en mnd til neste kontroll. Jeg er 33 uker på vei. Sist gang måtte jeg inn på en kontroll ca på denne tiden og tok da journalskrivingen i samme slengen. Første gang hadde de ikke begynt med dette. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang gikk jeg og til privat ul, og hadde ikke hørt om det å skrive meg inn. Så det gjorde jeg den natta vannet gikk =) Denne gangen går jeg på sykehuset, og har fått time ca. en mnd. før termin. Jeg ville bare ringt til føden og hørt! Lykke til!

Skrevet

Ring 51519476 og avtal selv- får ikke innkallelse med mindre en har vært på ul på sus. Jeg var hos Braut og har måtte ringe selv begge gangenen..

Er vel fra 4 uker før termin de vil ha oss inn....

Jeg skal 15 mai og termin er 9 juni.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg hadde en rask fødsel sist, så det kan nok være greit å ha unnagjort journalskrivingen på forhånd. Klarte i hvertfall ikke svare på så mange spm sist fødsel:) Jeg har termin 6.juni, så kanskje vi treffest der inne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...