Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Vurderer å gå til anskaffelse av en symaskin. Har ikke noen store planer om hva den skal brukes til, foruten legge opp bukser mm Men vet jo aldri om en blir "bitt av basillen". Det jeg lurer på er hvilken symaskin har dere-har ikke tenkt å kjøpe meg en veeeldig dyr. Men er det slik at de dyrere er myyyye bedre enn de billige, eller kan du gjøre "det meste" med de billige og? Hva er et "must" å ha på symaskinen (tenker på sømmer en kan sy ol) Håper noen gidder å svare meg en lørdagskveld
EnUndreneMor Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 jeghar en bernette, kjempe fornøyd, fk deni 20års gave og da kostet den ca1800 ser de er noe billigere nå. jeg er veldig fornøyd med å ha knapphulls søm, og har noen fler sømmer.. sikksak er jo kjekt om du skal sy i stretsj stoff.. men stikk innom en syforetning der de selger maskine å få en demonstrasjon:) det kan vre litt kjekt:)
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Det var en god ide å gå innom en butikk he he...tenkte ikke på det Har de fleste symaskiner i ulike prisklasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå