Gå til innhold

Dere med symaskiner...se her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå til anskaffelse av en symaskin. Har ikke noen store planer om hva den skal brukes til, foruten legge opp bukser mm ;) Men vet jo aldri om en blir "bitt av basillen". Det jeg lurer på er hvilken symaskin har dere-har ikke tenkt å kjøpe meg en veeeldig dyr. Men er det slik at de dyrere er myyyye bedre enn de billige, eller kan du gjøre "det meste" med de billige og? Hva er et "must" å ha på symaskinen (tenker på sømmer en kan sy ol)

Håper noen gidder å svare meg en lørdagskveld ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeghar en bernette, kjempe fornøyd, fk deni 20års gave og da kostet den ca1800 ser de er noe billigere nå.

jeg er veldig fornøyd med å ha knapphulls søm, og har noen fler sømmer.. sikksak er jo kjekt om du skal sy i stretsj stoff.. men stikk innom en syforetning der de selger maskine å få en demonstrasjon:) det kan vre litt kjekt:)

Skrevet

Det var en god ide å gå innom en butikk ;) he he...tenkte ikke på det :) Har de fleste symaskiner i ulike prisklasser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...