lego Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Her blir det hagearbeid så sant været tillater det, eller husarbeid inne... Kanskje en liten tur og besøke svigers. Og bare slappe av og kose oss sammen.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 lille jenten ligger fortsatt med 40,7 i feber så vi blir nok bare værende her inne:(
Ranveig R Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Som på alle andre søndagar skal eg sove lenge, og bli vekka rundt kl 11, med beskjed om at no er rundstykkene ferdig heva og på vei inn i ovnen, så det er på tide å dusje og kle på seg før frukost/lunsj ) Etterpå blir det nok ut i finvéret, kanskje fortsette å luke rundt bærbuskane. Det har kome ein heil koloni bringebærbuskskudd opp rundt i HEILE bedet og det skal VEKK! Må berre sørge for å få strødd bark etterpå før hagen blir kolonisert av geitrams...
tommeliten og lillemy Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 I morra er det min sovedag (jippi), og etter en sen frokost har jeg bestilt fint vær sånn at vi kan være ute. Planen er å lære gutten på 4 å sykle sånn at vi kan dra på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå