Gutta.og.meg Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 og hvor får man kjøpt det? Jeg har bare prøvd Boob sine ammeklær og var veldig fornøyd med de, men de er litt "ensporet" i stilen...hadde vært litt ålreit med noe annet også
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 HM har noen enkle bomullsklær til å amme i. Billige om ikke annet.
lille sprelle Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Boob sine er best. Har en del hm, men vær da i så fall nøye med å prøve å få puppen ut gjennom åpningen... er litt sånn diverse ifht hvor enkelt det er... Singletene er de jeg bruker mest, greit med en jakke over hele året. Skjorte med knepping er også en mulighet. En del bruker singlet og genser og drar opp genseren. det passer ikke meg så godt
Gutta.og.meg Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Tusen takk for svar begge to. Dytter litt på denne jeg og ser om det er flere som har erfaring med andre merker ammeklær
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg er helt enspora og har bare prøvd Boob og HM. Hm sine var litt klønete syns jeg så jeg sverger til boob, eller å bare ha singlet med tskjorte/cardigan/genser over. Enig i at boobs blir litt enspora/kjedelig så jeg har bare kjørt noen enkle topper som jeg kan ha sammen med andre ting (bolero, cardigan, med kult skjerf eller smykke), ellers bruker jeg som nevnt mye singlet (som kan vippes under puppen) med sprekere topper over. Har sett på noen av de de har i typisk mammabutikker, men ser ut som det er samme prinsippene som gjelder det meste - enten noe ala boob (vippe en del opp og en annen ned) eller noe man må få puppen ut gjennom siden på (what the f?) som jeg syns ser klønete ut - sikkert bare vanen da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå