Gå til innhold

Prøvd lenge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere prøvd lenge for å få barn? Jeg sluttet med pilla i slutten på januar, og er nå ca. 9 ukerpå vei. Syns det gikk veldig fort. Legen min sa at igjennomsnitt brukte hvert par ca. 1 år på å bli gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vi skulle begynne å prøve til sommeren. Men gleder oss veldig til å få barn nå. Er og 9+4 idag. Tror det er veldig forskjellig når en blir gravid, og at mange forhold spiller inn. Så bra at det gikk så fort for dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ble jeg gravid på 1. pp. Dessverre mistet jeg i uke 13. Tok 11 mnd før jeg fikk TA. Ble gravid igjen på 1. pp. Er 9+1 i dag.

 

Tror det er mange ulike faktorer som spiller inn. Man kan ha perioder av livet der det er helt umulig å få barn, så snur dette seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

sluttet på pilla i oktober. men tok det hele med knusende ro.

fant ut vi ville bynne å prøve i januar og, prøvde for første gang med eggløsningstest i februar, da det satt på 1. forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennomsnittet bruker ikke 1 år på å bli gravid. 90 % har klart det innen ettt år. ca 80% har klart det innen ett halv år og ca 70% klarer det de første 3 mnd;)

 

Vi brukte 2 år på nr.1 og har brukt 2 år og 3 mnd denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sønn i september -08, og ble da gravid på første forsøk, er gravid igjen nå, dette også på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...