Vinden blåser Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har hørt av flere at de helst ikke ønsker at ungene skla gå i billige sko..hvorfor det lurer jeg på?? Her har vi erfart at billigst er best! Gutten vår klarte å bruke opp/ødelegge 3 par støvler til 499 i tiden august-oktober. I oktober gikk jeg på europris og kjøpte et par til 99 kroner, og de er fortsatt tette. joggeskoene vi kjøpte til han sist vår kostet svimlende 700 kroner!!! de var ødelagte og stygge etter KORT tid.. Skoene vi kjøpte på økonoomisko til 199 derimot varte fram til sommeren var over. Vil tro det blir bedre etter hver,men for aktive smågutter funker billigsko mye bedre enn de dyre har vi erfart..Og skulle skoene bli ødelagte etter et par måneder er det billigere å heller kjøpe nye sko enn hva det ville vært å kjøpe dyre i utgangspunktet...
blond Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Du har et poeng! Jeg vil helst kjøpe et merke jeg har erfaring med at er bra, men det er kanskje mest vanen som gjør at jeg holder meg til det. Til høsten skal jeg ikke kjøpe vintersko, men bare cherrox, sparer inn litt på det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Ja, og nei... Noen sko er billig andre ikke. Er veldig flink til å handle sko når det er salg. Og de siste årene har jeg kjøpt fjorårets vintersko istedenfor årets modell, og da spart gode penger..
Lene~mor til tre Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Ja jeg gjør det og det er etter å ha erfart at billig skoene faktisk har vart lengre en de dyre skoene. Kjøpte dyre sko på eurosko ifjor til jentungen, og hverken støvlene eller joggeskoa varte mer enn ett par uker. Men derimot billig støvler og joggesko fra obs og økonomisko og sparkjøp har vart over dobbelt så lenge.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Både og. Jeg kjøper ikke de dyreste som finnes om jeg kan unngå det. Vinterskoene og cherroxene til lillemor er vel av de beste og dyreste merke, men de var på salg når jeg kjøpte de, ble derfor ikke så dyrt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg gjør litt som blond og kjøper som regel et merke jeg har god erfaring med. Vintersko kjøper jeg skikkelige sko. Og det skal selvfølgelig være gore tex. Ang joggesko har jeg erfart både og. Men for 2 år siden kjøpte jeg dyre reima sko siden jeg ikke fant noe annet i storesøster sin str. De varte vel max 2 uker. Så kjøpte mamma sko på sparkjøp til 79 kr og de varte hele våren, sommeren og høsten. Og hun elsket skoene. Samme med sandalene ifjor. Jeg fant ikke noen bra og endte opp med noen "til jeg fant noe bedre sandaler" på spar kjøp til 50 kr. De gikk hun med hele sommeren og har brukt de litt i kjelleren også i vinter. Men i utgangspunktet kjøper jeg som sagt et merke jeg kjenner. Lurer derimot på å gå til innkjøp av noen litt rimeligere ekstra joggesko til begge da jeg allerede har vasket storesøster sine 3 ganger og lillebror sine 1 gang.
Vinden blåser Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 ang cherrox har de billige..hmm..forede støvler(?) på europris til 49-99 kroner (alt ettersom om det er salg der du bor)... Gutten vår ELSKER de skoene!!! Jeg får han ikke til å gå bort fra dem overhodet...og de tåler en støyt altså... bor i kalde nord og de dagene det har vært kaldt i vinter har han bare hadd lester inni dem og har vært god og varm på føttern På mildere dager har vi droppet lestene og heller kun hadd vanlige sokker..de er geniale..så er de ufattelig lette så de kan løpe overalt!! Gruer meg litt til å "frata" han de når joggeskosesongen starter ja..Tror jeg vil få et problem til å få han med på å ikke bruke dem hver dag..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå