LinnisR83 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hva i heite huleste er detta da? Blitt av krangle? Gledet meg til 9 nye mnd med rasist,skatt,røyking osv debatter jeg!! Men hva har skjedd? Har alle plutselig blitt perlevenner nå?
<3 mine søte små<3 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Neida.. krangle å sravle har byttet sted.. så mange legger ut innlegg på krangle men tror de er på skravle. eller så sitter de godt plassert på anonym. men uansett.. velkommen tilbake:) blir kansje gang på krangle igjen..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Velkommen tilbake! Beklageligvis er ikke kranglesiden det den en gang var, mange gode krigere har falt fra, men det er aldri for sent. Kanskje du bringer med deg krangle's renessanse? *underlig håpefull*
LinnisR83 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Hehehe...Ja, vi får se da vettu Fikk svangerskapsforgiftning når jeg var 36uker på vei sist, pga forhøyet blodtrykk, så kanskje man bare skal holde seg unne hele krangle???
Sjefsmegga Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Bare en helvetes gjeng pusekatter her inne nå. Tenna ble trekt ut den gang de fjerna anonymknappen.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Du fikk den dritten du også ja? Jeg var inn og ut av obs-posten de siste to månedene av svangerskapet, for en møkkaplass. Mon tro om noen burde se nærmere på om lengre opphold på krangle fører til økt fare for svangerskapsforgiftning? Høyt blodtrykk har jeg hele tida, så den kan jeg ikke skylde på Dib, he he.
LinnisR83 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 Du og? Herregud...De sier at bare noen få prosenter får det hvert år, men etter jeg fikk det, har jeg hørt kun snakk om det faenskapet der. Det var ikke no kult, også veldig skremmende! Tror alle gravide må boikotte dib/bim`s krangle!! Hehehehe. Ligger nok en liten blodtrykks teaser i disse kranglesidene! Hadde du høyt bt før du ble gravid? Blir ikke kvitt det jeg
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 ...sa'a, og fortsatte med skravlinga selv. "Hi hi, jeg har et merkelig blodtrykk, :-) :-) :-) !!!" Hilsen Patetica, aka. tidl. Balooa. Jeg husker deg og navnet ditt enda. *sniker inn på Facebook og leser litt* Velkommen tilbake.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Ja, det er rare greier, faenskapet skal liksom bare ramme noen få, men det er flere i omgangskretsen min som slet med samme dritten. Kanskje vi må slutte å henge på BiM/DiB neste gang? He he. Jeg har hatt forhøyet blodtrykk hele livet, jeg er visst feilvare;) Har en liten feil på ene hjerteklaffen og vi har en del høyt blodtrykk i familien. Helt tilfeldig at det ble oppdaget da jeg gikk på gymnaset, må gå på medisiner resten av livet. Men er flink å knaske pillene mine, jeg;) Kjipt at du ikke blir kvitt problemet i etterkant, jeg er jo vant til det og tenker ikke så mye over det. Det er jo en skummel ting, ubehandlet kan det føre til en del problemer.. men satser på at du blir passet på og får rett medisinering?
Ikkelektuell Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Det hjalp jo veldig at du kom stormende til unnsetning med banneord i tittelen og greier.
LinnisR83 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2009 Jasså...skulle ikke mer til nei. Du får snike så mye du vil, for facebookprofilen min kommer du ikke lenger inn på Takk Li Nn
LinnisR83 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2009 Kra kra...Der var du og ja! God å se det er liv i deg og.
Patetica fåkksi Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Jaja, litt nettvett har aldri skadet noen. Korja; frökna sier BALJA! Til meg!! :-O Takk skarru ha ass.
LinnisR83 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2009 Hengt for mye sammen med kråka? Lignet litt kråkespråk det dærre
AndreVonDrei Skrevet 25. april 2009 #16 Skrevet 25. april 2009 Kom inn, kom inn i mitt harmoniske sinn Der barnelatter har blitt en god erstatter for krangling om rasisme og hengepatter Peace ;-p
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2009 #17 Skrevet 27. april 2009 Genialt, den unge damen har skjønt det! Mon tro hvilke andre ord jeg skal fjern-lære henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå