blond Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Og jeg som forestilte meg at jeg skulle stå og se på toget i år... æsjda! Er det slik at de fleste førsteklassingene har følge av en voksen?
Lene~mor til tre Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 her fikk vi med brev hjem om at dem ville ha ett viss antall foreldre til å gå sammens med 1.klassingene 17 mai, å fikk da med svarslipp som vi skal levere på skolen om vi kan eller ikke. Da jenta mi gikk i 1 klasse var det ingen foreldre, men 2 lærere som fulgte dem. Jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre da jeg er alene med ungene på 17 mai å må jo følge med jentungen også...humm åsså skal jeg på jobb kl 2 og gubben min kommer hjem fra jobb kl 2. kansje jeg kan fikse så vi alle 3 kan gå sammen hum, tja vi får se.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 tror ikke det er vanlig her.. Kan ikke huske at jeg så noen foreldre ifjor med førsteklassingene da. Og har ikke hørt noe fra skolen der gutten min går i første klasse nå. Jeg gleder meg til å se på og håper jeg slipper å gå selv hehe.. Mannen min skal vel følge med jenta mi med barnehagen. Og jeg skal gå i toget om ettermiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå