Gå til innhold

Vondt "inni" underlivet. Hva skjer a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt av og på vondt i bekkenet/korsryggen, men det har bedret seg den siste uka. I går så løp jeg til bussen og etterpå har jeg hatt vondt "inni" underlivet på en måte, nesten som om det gjør vondt i skjeden. I tillegg har jeg vondt helt nederst i lysken, eller, akkurat mellom lårene der hvor det går over fra låret til underlivet. Litt vanskelig å forklare. Går helt fint så lenge jeg er i ro, men er veldig ubehagelig når jeg feks skal snu meg i senga, reise meg eller gå i oppoverbakke. I tillegg føler jeg at underlivet er hovent, men det har jeg hørt at skal være normalt pga økt blodtilførsel.

Noen som har opplevd det samme? Er jeg bare støl eller har strukket noe etter at jeg løp til bussen? Jeg tenker jeg skal se det ann et par dager før jeg evt går til legen. Men må jo på jobb på mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er bekkenet ditt som krangler litt .. Sånn begynte det hvertfall hos meg og. Det tok liksom "tak" mellom beina når jeg skulle snu meg/reise meg fra liggende stilling osv.

Jeg sammenlignet det med at det kjentes ut som jeg hadde hatt sex 48 timer i strekk ;) Litt støl liksom...

Fikk henvisning til fysioterapeut med en gang, og det har hvertfall hjulpet meg masse. Har ikke blitt noe værre :)

Skrevet

Det har heldigvis blitt mye bedre i dag så jeg håper det holder seg sånn enn så lenge :)

Skrevet

Jeg har også hadd plager me vondt i lysken å "inni" på en måte!!.. det blir verre når jeg går, reiser meg å snur meg i senga! .. man sier at det beste er å gå, så går jo en liten runder hver dag, men det bli bare verre og verre her:/

skal til lege på fredag, håper det ikke er bekkenløsning på gang? vet ikke hvordan det kommer jeg! ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...