Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Det ene øyet til mini renner så fælt... Ikke rødt eller noe, men det renner en tåre stadig vekk. Har vært sånn noen uker. Mulig han klør litt i det, litt usikker på om det bare er jeg som har blitt veldig obs på om han gjør noe med øyet... Noen som vet? Normalt? Noe å gå til lege for? Han virker ikke plaget, og det er ikke rødt eller noe.
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 kan dt være øyekatarr tro? legen gir sånne dråper du drypper noen dager vet jeg om det er det..er veldig smittsomt å barn i bhg får det oftere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå