Gå til innhold

Hvor mye bruker dere i måneden på mat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker din familie i måneden på mat (og diverse andre dagligvarer), og hvor mange er dere i familien?

Vi er to voksne og et barn på 16 mnd. Bruker ca. 4000,-, men målet er 2000,-. Noen sparetips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert 8000 hvertfall..vi er 2 voksne og 2 barn under 5 år

Skrevet

Ca 9000 kr pr mnd, familie på 5 stykker. Dette inkluderer litt bleier, shampo, vaskemidler osv. Fatter ikke hvordan man kan klare å bare burke 2000 kr dersom man vil kjøpe en del frukt og grønt og annen sunn mat?

Ellers så sparer vi mye på det dersom vi lager middagslister og prøver å bare storhandle en gang pr mnd + påfyll av melk, brød ol, da kunne vi sikkert kommet oss ned i ca 7000kr.

Skrevet

Det ligger vel på rundt 15 000 tenker jeg.

Skrevet

vi er samme husholdning og ligger på ca det samme.

gjennomsnittet er 4500 per måned, dette inkluderer bleier, mme.

dyrt å leve..

vi kjøper mye frukt, grønt og sparer heller på middagene.

men det koster mye.

vi handler stort sett kun på rema 1000, men tar med oss god helg middagene til kiwi samt andre gode tilbud i nærbutikkene.

Skrevet

Blir nok vanskelig å komme særlig under 4000.. Men prøver. Vi bor nærme sverige, så kjøper kjøtt der og fryser ned. Det hjelper en del.

Skrevet

vi regner ca 1000 i uken.. vi e 2voksene å et barn på 19,5mnd.. men vi bruker som regel bare 500-800 i uken i gjennomsnitt.. vi sparer en del på at vi lager handleliste før vi drar.. vi kjøper ikkje så veldig mye frukt siden snuppa ikke liker så alverden forskjellig frukt å meg å sambo ikke spiser.. ellers er det kun meg å snuppa som spiser grønnsaker så da går det jo mye mindre der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...