Gutta.og.meg Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 og hvor får man kjøpt det? Jeg har bare prøvd Boob sine ammeklær og var veldig fornøyd med de, men de er litt "ensporet" i stilen...hadde vært litt ålreit med noe annet også
Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Vanlige klær? :-) Singlet med litt tøyelige stropper innerst mot huden og så en omslagsjakke eller genser/topp over. Da kan du bare dra singleten under puppen og dra genseren/toppen ogg/jakken til side og så dekker du både mage og pupp effektivt likevel :-)
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Samme svar som Alva:) Har en singlet, amme, som jeg har brukt en del fra hm. Greit om sommeren.
Gutta.og.meg Skrevet 18. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2009 joa...kan jo selvfølgelig bruke vanlige singleter men var ikke akkurat det jeg var ute etter her nå
Mor di! Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Har bare brukt Boob sine ammesingleter. Bruker vanlige gensre over, og drar bare den opp når jeg skal amme.
Trollet73 Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg har H&M, Polarn O Pyret og Boob sine. Boob er uten tvil best når det kommer til kvalitet og funksjonalitet. Jeg kommer bare til å bruke disse fremover. Dessuten liker jeg at de er litt ensformige, og varierer heller det jeg har over toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå