lille frø, mor til to Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hvor langt var du på vei når du måtte skaffe deg nye bukser? Jeg synes buksene er begynt å bli trange i livet. Er bare 8+7 i dag, men nå ser det ut til at jeg må skaffe meg noe nytt. Hvilken type bukser kjøper man da? Har jo ikke gravidemage enda.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Mine bukser begynner også å bli ganske trange nå! Er 9+5. Har noenbukser som jeg liker veldig godt, så igår gikk jeg rett og slett og kjøpte de samme buksene bare en størrelse større... Synes det blir helt feil å bruke sånne gravidebukser med alt det stoffet på magen. Synes forresten topper/jakker osv også begynner å bli trangere, føler at puppene mine har vokst en god del. så antageligvis blir det nødvendig med en god del nye klær snart!
Enitsirk79 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 I forrige sv.skap begynte jeg med gravidbukse (kosebukse) på kveldstid i uke 15 tror jeg. Fram til da hadde jeg kjøpt et par bukser i en str sørre enn normalt.
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Poppet opp 2-3 kilo rett før IKM og har vært skrekkelig stinn og oppblåst siden. Investerte i nye vårbukser 6+5 en størrelse en normalt med knytninger eller behagelig strikk i livet, slik at de skal holde en stund. Deilig å ha på og vegrer meg for "gammelbuksene" nå, da jeg ellers må snike meg til å åpne knappen på kontoret.
Mummimamma 09+12 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Iurerer om jeg må finne meg noen nye topper. Ser mer og mer feit ut og har ingenting som sitter fint lenger! Er 11 uker på vei, så nå kan jeg snart røpe meg og "unnskylde" meg for at jeg ser ut som jeg gjør
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Puppene har vokst merkbart den siste uken og jeg må begynne å tenke på noen større bher snart. Synes det er litt morsomt at jeg har fått en sexy kløft omsider. Heldigvis har jeg så mange løse topper at jeg trenger ikke bekymre meg for nye topper på lange tider.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Her har jeg gått over til kosebukser om dagen. Vanlig fra HM, men må nok i mamma avdelingen snart. Er i uke 9 nå. Men 3. gangen jeg er gravid.. (ingen barn) så syntes magen står mer ut nå. Men gikk opp noen kg begge andre gangen jeg var gravid (2*SA) så håper denne spiren kan klarer seg en stund på det de andre har strekt ut.. hehe. Men bunaden er forliten nå.. så får vel spørsmål på 17. mai.. må finne på noe annet. ingen som legger ut i siste liten. Hatt bunaden i samme størrelse siden komfirmasjonen.. så det må nok ut til neste år uansett. Får ikke tilbake den figurene noen gang. Hva skal dere ha på dere på 17. mai i år til dere som ikke kan bruke bunad, og vanligvis gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå