meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg er alene med guttungen på 2,5 i dag (mannen jobber). Jeg skal legge gutten min som er dødstrøtt og så spise wok med kylling, brokkoli, vårløk, paprika, nudler og chow mein. Nam nam nam:D Er så sulten at jeg nesten er svimmel her jeg sitter. På tide å legge gutten da;)
Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Her blir det nachos ikveld på meg,mannen og guttungen:) Lillejenta skal snart legges,hun har feber og er helt utslått.. regner med det blir film etterpå når gutten også er iseng og så sjokolade da ;o)
Panterjenta85 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Salat bestående av isbergsalat, store agurkbiter, paprika, grønne oliven og fetaost med et stort stykke krydra grillstek til Sitter å eter nå! Er helt fantastisk!!
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Stekte kyllingbiter, bacon, paprika, løk/hvitløk, selskapserter, fullkornspasta, fetaost og litt creme fraish. Krydder - og det beste er at jeg har fått det på døra av naboen:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 pannekaker. Noen med pesto, ost, rødløk og tomat, smelta, mmmm. Og så noen med syltetøy til dessert.
lykkeligV Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 bakt potet fyllt med skinke, salsa, rømme, mais, ost og bernaise saus =)
Tweak Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Her blir det taco! Mannen har fått helt dilla på det i det siste, så vi har hatt taco hver lørdag i en liten evighet nå. En lørdag ble vi invitert bort til noen venner for å spise middag der, og jammen ble det ikke taco da også! Men det er jo så godt! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå