Gå til innhold

Hva skal dere spise til middag i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med guttungen på 2,5 i dag (mannen jobber). Jeg skal legge gutten min som er dødstrøtt og så spise wok med kylling, brokkoli, vårløk, paprika, nudler og chow mein. Nam nam nam:D

Er så sulten at jeg nesten er svimmel her jeg sitter. På tide å legge gutten da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det nachos ikveld på meg,mannen og guttungen:)

Lillejenta skal snart legges,hun har feber og er helt utslått..

regner med det blir film etterpå når gutten også er iseng og så sjokolade da ;o)

Skrevet

Salat bestående av isbergsalat, store agurkbiter, paprika, grønne oliven og fetaost med et stort stykke krydra grillstek til :) Sitter å eter nå! Er helt fantastisk!!

Skrevet

Stekte kyllingbiter, bacon, paprika, løk/hvitløk, selskapserter, fullkornspasta, fetaost og litt creme fraish. Krydder - og det beste er at jeg har fått det på døra av naboen:)

Skrevet

pannekaker. Noen med pesto, ost, rødløk og tomat, smelta, mmmm. Og så noen med syltetøy til dessert.

Skrevet

bakt potet fyllt med skinke, salsa, rømme, mais, ost og bernaise saus =)

Skrevet

Her blir det taco!

Mannen har fått helt dilla på det i det siste, så vi har hatt taco hver lørdag i en liten evighet nå. En lørdag ble vi invitert bort til noen venner for å spise middag der, og jammen ble det ikke taco da også!

Men det er jo så godt! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...