Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Det ble en Emmaljunga Mondial Dua, med klassisk krom understell, farge white croc :-D Den er kjempe fin!! :-) Så da er det i boks. Den kommer til byen på siste leveringen før emmaljunga holder sommerstengt i juli. Så i slutten av juni er den her, ville ikke ha den før. Kan hende vi lar den stå på butikken til termin. Sånn itillfelle. vi har jo allerede mistet en baby, og vognen vi kjøpte til henne står fortsatt i boden, ubrukt. (men i jente farge,så gutten kan ikke bruke den.....) Får meg ikke til å selge den heller... Føles godt å ha bestemt seg, tatt skrittet ut og bestilt vognen :-)
Gjest ~Gravida~ Uke 18 Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Den vogna er super fin!! Måtte dere betale mye for den? Upraktisk med jente og guttevogn, jeg hadde jentevogn til mitt første barn,fikk gutt etterpå og venter gutt igjen. hehe. Det kan nok hende at det kjennes litt lettere ut for deg å selge jente vogna etter at babyen har kommet og dere har begynt å bruke den nye vogna deres. Vi mistet selv en baby, og di klærne jeg hadde kjøpt til han klarte jeg aldri å bruke til nestemann. Jeg ga bort alt. Har du link til vogna?? =)
Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2009 Får ikke til å legge ved en link som fører direkte til den vogna av en eller annen grunn. Men på emmalujunga.com, kan du se den. Er lett å finne om en trykker på mondial duo :-) Kjenner til det med klærne ja... Ligger masse igjen her ennå... Får se det ann etterhvert. Tar det i det tempoet som føles riktig :-)
Gjest ~Gravida~ Uke 18 Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Ja,fant den. Det var sånn jeg mente, den vogna er kjempe fin..!! =) Dere er tøffe som velger en hvit vogn ,hehe. Håper at det er lett å få bort flekker. Jeg hadde selv lyst på hvit vogn denne gangen, men med to små søsken så så jeg for meg fingermerkene på vonga når de skal se oppi til babyen. :/ haha. Måtte dere betale mye for vogna?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Så morro da:) Lei for å høre om jenta di da:( Huffamei, altså...Hvor mange uker er du på vei nå? Er det denne vognen? http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.kiddy-co.co.uk/acatalog/stroller%255B26%255D.jpg&imgrefurl=http://www.kiddy-co.co.uk/acatalog/prams-for-new-born-children.html&usg=__LnZwavAKGGvQpdPsD2dwniH1Ly0=&h=700&w=584&sz=104&hl=no&start=5&um=1&tbnid=RRLh9J-gboVUwM:&tbnh=140&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3DEmmaljunga%2BMondial%2BDuo%26hl%3Dno%26sa%3DN%26um%3D1 Oi det ble lang link...hehehe
Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2009 Det er den vognen ja :-) Jeg er bare 22+1, bestiller vogn litt tidlig egentlig. Men det er mest for "selvterapi". Overbevise oss selv om at denne gangen skal det gå bra :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2009 Var litt usikkerpå fargen siden den er hvit ja... hehe :-) Men det er skinnstoff så skal være lett å tørke av. Like lett å holde ren som vogner i stoff sies det... Har to til vi og , ei jente på 4 og en gutt på 3.... Vi får ta det som det kommer :-) Betaler ca 9000kr ink stellevesken (eksklusiv, den kostet vel ca 7-800 kr.) Dyr vogn syns jeg... Men, men det var den vi ville ha....
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Jeg skal også bestille Emmaljunga mondial duo! Den er så fin!!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 NYDELIG VOGN!!!!! Den vil jeg au ha!!!! Ja, denne gangen går det bra skal du se. Det har jeg bestemt:) Vi har fått arvet en vogn vi. Slik at jeg får vel ikke "fritt" valg på barnevogn...Er jo selvfølgelig kjempetakknemlig og glad for den:) Skal hente den i helgen, siden den står bare hos min svigerinne og tar opp plass. Jeg er bare i uke 17...litt skummelt, men må jo tenke positivt:).Sender deg en stor kos jeg:)
Sweet Georgia Brown Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Den har jag också omsider bestämt mej för! Glädjer mej!
Blomster&bier Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Vi har falt for emmaljunga city cross med citybagen Synes creme leatherette er så fin farge, men vurderer også nature
cec26 Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 Vi har bestillt akkuratt samme vonga;) det er drømme vogna mi;) vi har kjøpt den i sverige.. .skal hente den i midten av mai;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå